Thursday, February 3, 2011

Pergjigje te pyetjeve te prinderve mbi jashteqitjen dhe kolikun tek foshnjet

Pershendetje te dashura mikesha,

Duke uruar qe te jeni mire, po ju ftoj te lexoni nje shkrim qe mendoj qe mund t'ju ndihmoje ne rrugetimin e bukur dhe plot aventura e te papritura te memesise.

PYETJA E PARE NGA NJE PRIND:
Pershendetje, e kam femijen 4 muajsh ne muajt e pare me dilte shpesh jashte ndersa tani nuk me del shpesh vtem 3 here ne dite .a perben ky nje problem

PYETJA E DYTE:
Pershendetje
Une e kam nje bebe te vogel 1 muajshe eshte vajze. Por ka afer 2 jav qe nuk eshte e qete pasi ka veshtiresi ne stomak, ka grçe d/m.th. me sa e kuptoj une nuk mund ta tret qumshtin e nenes mir dhe kur i vijn gazrat e lodhin shum dhe shkuqet ne fytyre.
Ju çfar me propozoni qe t’i jap. Edhe pse e kam provuar me çaj nane por prap nuk po i ndihmon.

Shkrimin me pergjigjet e pyetjeve mund ta lexoni te plote tek http://profamilja.wordpress.com

Bekime e gjithe te mirat,

Me dashuri,

Edi Gogu

No comments:

Post a Comment