Monday, January 24, 2011

Nuk mbushem dot me fryme

Mirembrema dhe pershendetje te gjithave ju mikesha te miat,

Ndersa ditet e javet kalojne, grate shtatzena pervec veshtiresive te tjera, hasim me se shumti veshtiresi ne frymemarrje, ose mezi arrijne te mbushen me fryme.

Kjo veshtiresi haset me se shumti ne dy muajt e fundit te shtatzenise, pasi fetusi (bebi) ka nje mase fizike me te madhe dhe ushtron me shume shtypje, presion mbi organet e brendshme dhe vecanerisht mbi mushkerite.

Kjo gjendje eshte e paevitueshme, por mund te lehtesohet. Si?

Vishuni me rroba te pambukta dhe qe nuk ju shtrengojne, por ju rrine lirshem rreth trupit. Mos u vishni me trashe se c'duhet, pasi edhe djersitja ua shton sekelldine.

Rrini ne pozicion me shpinen drejt dhe mundohuni qe ti krijoni vete pak vend mushkerive tuaja, permes shtriqjes se lehte te shpines lart.

Konsumoni vakte te vogla gati 6 here ne dite, qe stomakun te mos ta keni tejet te mbushur e perhere te mbingarkuar me proceset e perpunimit dhe te tretjes se ushqimit.

Mos perdorini pije me gaz pasi gazi i tyre ua shton veshtiresite ne frymemarrje dhe nuk ka vlera ushqyese te dobishme per beben tuaj.

Ecni sa te mundni ne ajer te paster dhe shmnagni domosdoshmerisht ambientet e mbyllura dhe me tym duhani.

Nese e ndieni qe per momentin nuk mbusheni dot me fryme, dilni pak jashte apo edhe ne dritare dhe rregulloni frymemarrjen. Nese kesaj gjendjeje i shtohet edhe ndonje gjendje alergjie apo gripale, sigurohuni qe te mbani te lira rruget e frymemmarjes. Shplarja e vazhdueshme 3-4 here ne dite me uje me kripe eshte mese efikase dhe pas asnje efekt anesor per shendetin tuaj apo te bebit.


Bashkeudhetare me ju,
Edi Gogu

3 comments:

  1. ANESOR...you got DENT BLANCHE up the wazoo.
    That be the ZOORT with RICKY - ROVE, and CARTER FOUNDATION got ASHNES with ECHEDOR!
    Fast forward, so do HETU!
    And they got it with MONTE - LON!
    That be you.

    ReplyDelete
  2. jam argjendi nga Garman, u martova 8 vjet më parë pa fëmijë, po kërkoja me dëshpërim një zgjidhje sepse mjeku më tha që nuk mund të mbetem shtatzënë, por një miku im më drejtoi te një spaster i quajtur Dr white, dhe unë i shpjegoi problemet e mia dhe ai premtoi se gjithçka do të jetë mirë me mua në 12 ditë, ai më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, shkova në spital për test dhe ata konfirmuan që isha 1 javë shtatzënë, dhe tani kam djali im i bukur dhe gjithashtu kam një shtatzëni tjetër tani, të gjitha falë teje doktor White, kontakto me të për të gjitha llojet e zgjidhjeve,

    1) nëse doni të ktheni ish -in tuaj.
    2) nëse doni që magjia të mbetet shtatzënë.
    3) nëse doni të ndaloni abortin.
    4) nëse doni të jeni të dashur nga dikush.
    5) magji për të shëruar të gjitha llojet e sëmundjeve ose sëmundjeve.
    Dhe të tjerët.
    ai është më i miri dhe shumë i vërtetë ,. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    ReplyDelete
  3. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, unë kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi në (BARDH MAGIC), i shkrova në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ai më dha botën e tij dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë (MAGJISË E BARDHË), kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheheni me të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    ai do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: findritualforlife@gmail.com
    +3550685677099
    +2349046229159

    ReplyDelete